Smart Supply - Få totalleveranse fra kun én leverandør
Menu
Handlevogn
Du har ingen varer i handlekurven.

Tjenester

Enten du har en eksisterende butikk, skal du starte en butikk, eller skal få på plass et nytt lager, kan Smart Supply være din totalleverandør. Vi leverer alt fra konseptutvikling og layout av butikk, til nøkkelferdige butikker, eller for eksempel kun produksjon og levering av produkter, butikkutstyr og lagerinnredning.

Under har vi beskrevet hvordan vi jobber, en prosessoversikt. Fra det første møtet, til ferdig butikk og evaluering av hele prosjektet.  Dette innebærer:

  1. Behovsanalyse
  2. Konseptutvikling
  3. Layout og tegning
  4. Prosjektstyring og gjennomføring
  5. Konstruksjon og produksjon
  6. Levering og montering
  7. Nettbutikk
  8. Evaluering

Behovsanalyse

Vi gjør en grundig analyse av dine behov. Har du en allerede eksisterende butikk, tar vi en gjennomgang av butikken, inkludert kartlegging av de ulike avdelingene. Er du en nyoppstartet bedrift, har vi et godt oppstartssmøte for å bli bedre kjent, for å se hvordan vi kan imøtekomme dine behov og få ut ditt potensiale.

Dette gjør vi i tett dialog med deg og vårt salgsteam for å forstå hverdagslige utfordringer, og deretter gir deg råd og veiledning for hvordan du kan optimalisere kundeflyten. Dette inkluderer konkrete forslag for utforming av kundevei og soneinndeling, samt bruk av modulære systemer for å tilrettelegge for effektiv rullering av salgssoner.

Basert på denne kartleggingen, kan det også bli presentert forslag til produkter og løsninger som kan gi deg økt salg og forbedre butikkdriften.

Tre mennesker i et behovsmøte, dame skriver ned på papir

Konseptutvikling

Vi er lidenskapelig opptatt av design, og jobber hardt for å utvikle nye butikkonsepter- og innredning i tråd med dagens trender og stiler.  Ut i fra din grafiske profil, skaper vi unike butikkonsepter, innredning, og nye produkter - med fokus på at løsningene skal gjøre kunden, og din, hverdag enklere og mer effektiv.

Konseptutvikling inkluderer gjennomgang av eksisterende brand guide (visuell profil), og hvordan vi kan tydeliggjøre din merkevare med f.eks. hvordan vi kan kreativ bruk av fargepaletten for å fremheve spesifikke soner, og tilpasning eller utvikling av produkter ved behov.

Som totalleverandør, kan vi også tilby deg alt innen butikkrekvisita, inkludert handlekurver, vogner, prismerking og palleeksponering, komplett butikkinnredning, samt skilt og folieringstjenester. Alt gjøres med mål om å reflektere og styrke ditt varemerke gjennom god innredningsdesign.

Layout og tegning

Med lang erfaring innenfor retail og med kundeflyt, tegner vi og planløser vi butikken for deg. For oss er det viktig å ta hensyn til stoppunkt, siktlinjer, kommunikasjon, navigasjon, og ikke minst kundens totalopplevelse. Sammen skaper vi den optimale butikken.

Prosjektstyring og gjennomføring

Teamet vårt tar ansvar for ditt prosjekt i forhold til koordinering av leveranser, montering, sluttbefaring og ettermarked, slik at det blir en strukturtert prosess. Med en fast kontaktperson å forholde seg til blir det oversiktlig og enkelt for deg som kunde.  

Sammen setter vi opp en fremdriftsplan, som integreres i vårt prosjektstyringsverktøy, Asana. Dette verktøyet gir en oversiktlig fremdriftsplan, og muliggjør kontinuerlig dialog og samarbeid gjennom hele prosjektet. Vi tilbyr også en felles delingsplattform gjennom Teams eller annen valgfri plattform, der vi kan dele viktig tegningsgrunnlag, prislister og tidsplaner.

Konstruksjon og produksjon

Vi samarbeider med mange forskjellige underleverandører og med lang erfaring vet vi hva de forskjellige delene av et butikkprosjektet skal koste. Vi jobber tett på leverandørene og det store utvalget gjør at vi kan tilpasse hvert prosjekt for å få tak i riktig material til riktig kvalitet og pris.

Vi utarbeider også en omfattende prosjektpris som gir deg full oversikt over kostnadene for ulike varegrupper, slik at du kan være trygg på at prosjektet følger fremdriftsplanen, og at kommunikasjonen er smidig gjennom hele prosessen.

Levering og montering

For oss er det en selvfølge at du skal få riktig produkt til riktig tid. Engasjerte medarbeidere og effektive systemer gjør at vi kan tilby førsteklasses logistikk til alle slags kunder. For å møte kundenes behov for helhetsløsninger tropper vi opp med egne montører ved behov.

Nettbutikk

Som kunde av Smart Supply, kan du handle via vår netthandelsløsning, slik at du kan handle der du er, når det måtte passe deg. Nettbutikken er en arena hvor du kan finne inspirasjon, tips og nyttige produkter til butikken eller lageret ditt.

Evaluering 

Vi ønsker at konseptet skal fungere så optimalt som mulig. Det er derfor viktig å ta en runde sammen etter endt prosjekt, for å se på hva som fungerer bra, og hva som kan utbedres ved neste prosjekt/leveranse. Dette for et best mulig fremtidig samarbeid.