Få mer ut av sommerkampanjer med gode hjelpemidler! Her har vi plukket ut et utvalg favoritter som viser frem dine produkter, skilt og sommertilbud. Klikk på bildene for å lese mer om produktene.

Forskjellen ligger i detaljene

Det er lett å tenke at små detaljer ikke utgjør noen forskjell i en stor og flott butikk, men tenk om kasserer plutselig en dag slutter å si «Hei!» eller om det er tomt for poser i frukt- og grøntavdelingen. Det er litt sånn med kommunikasjons- og displaymateriale også. Små detaljer, som et håndskrevet tilbud eller en brosjyreholder med inspirerende blader og oppskrifter, kan utgjøre hele forskjellen.


Gjør deg synlig

Kunden tar sin kjøpsbeslutning inne i butikken, men du skal jo også lokke kunden inn! Bruk både utendørs og innvendig skiltning for å inspirere, drive mersalg og styrke kjøpsbeslutningen.


Utnytt høyden

Se på hvordan varer og plakater er plassert, og ikke glem å bygge i høyden og henge opp materiell slik at det synes fra avstand. Ved å utnytte høyden sparer man også salgsplass på gulvet og i hyllene, og man lager et mer spennende helhetsinntrykk.